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Fácil instalación

  • Crea tu cuenta
  • Descarga e instala la App de Chat en vivo para Windows, Mac, Linux, iOS, Android, o utiliza nuestra aplicación web.
  • Añade un botón para chatear a tu sitio web.
  • Personaliza tu ventana de Chat en vivo
  • Empieza a chatear con los visitantes de tu sitio web en tiempo real

Aplicación multiplataforma para operadores

Integraciones

Herramienta de chat en vivo para tu sitio web

Rápida y potente

Todos los planes de pago de Provide Support incluyen las mismas características. La única diferencia es el número de perfiles de operador por cuenta.

Segura

Utilizamos una encriptación muy avanzada para las conversaciones de chat, copias, y correos offline para proteger la información de tu empresa.

Dominios ilimitados

Un número ilimitado de chats por operador y la posibilidad de añadir el botón de chat en vivo a múltiples dominios sin ningún coste añadido.

Servicio excelente

Estamos constantemente trabajando para mejorar nuestro servicio y añadir nuevas funciones. Nuestra línea de servicio al cliente está a tu disposición las 24 horas todos los días.

Fácil integración

Con independencia de que estés utilizando Magento, Shopify, Wix, WordPress, Joomla, o cualquier otra plataforma, puedes integrar nuestra herramienta de chat en vivo fácilmente.

30 días de devolución

Ofrecemos una garantía de 30 días de devolución tras tu primer pago si decides dejar de utilizar el servicio de chat en vivo. Con nosotros no hay costes ocultos.

Nuestros clientes

Sí, todas las funciones del chat en vivo están disponibles durante la prueba gratuita. Puedes crear cualquier número de perfiles de operador, añadir el botón de chat en vivo a múltiples dominios y sacar partido de todas sus funciones.

Actualmente hay 41 idiomas disponibles para la ventana de chat en vivo. Si el idioma que necesitas no aparece en los ajustes de tu cuenta, comunícanoslo.
La app de escritorio para operadores está disponible actualmente en inglés, alemán, chino y ruso.
La app web para operadores está actualmente disponible en inglés, alemán, francés, chino y ruso.
Nuestra web y el Panel de control de la cuenta están disponibles en inglés, alemán, francés, español, brasileño portugués, japonés, chino y ruso.

Tienes que añadir un código de botón de chat en el código fuente de tu sitio web. Puedes encontrar nuestros códigos de botón de chat en el apartado Mi cuenta/Códigos de botón para chat. Además, puedes echar un vistazo a nuestros tutoriales de integración.

Los inicios de sesión de tus agentes quedarán bloqueados cuando caduque la prueba gratuita, y no podrás asistir a tus clientes a través del chat en vivo. Sin embargo, no borraremos las cuentas. Todos tus ajustes quedarán intactos y podrás volver a activar tu cuenta cuando quieras.

Para recuperar tu contraseña, ve a nuestro enlace de recuperación de la contraseña. Si no puedes recordar tu nombre de cuenta, contacta con nuestro servicio de atención al cliente utilizando el chat en vivo. Disponible las 24 horas, todos los días de la semana.

Secure connection is enabled in all new accounts by default. This feature can be enabled or disabled on the Account Settings / Connection page in your account.

We send chat transcripts and offline messages via an encrypted channel. We do not store them on our servers. The encryption takes place during transmission from our server to customer's mail server.

You can add a privacy consent to your pre-chat survey and offline form and hide visitors’ data from chat transcripts and real time visitor monitoring.

We offer detailed statistics for your agent performance and general information on visited website pages and pages where the live chat button was clicked.

Yes, we offer IP blocker where you can block separate IPs, IP ranges and domains. You can also specify allowed domains and filter your customers by regions.

Yes, you can send chat invitations from your agent app. If you would like to draw attention of your website visitors automatically, you can enable eye catcher bubble which will appear on your website above, below or next to your live chat button, depending on its position on your website page.

Yes, you can add there any number of fields and create custom drop down lists. It is also possible to skip the pre-chat survey and jump to chat immediately after clicking the live chat button.

Yes, you can request your account cancellation anytime. If you are a new customer, we offer 30-day money back guarantee. This means we will refund the first payment within first 30 days of your billing period if you were not satisfied with our service.

We accept credit / debit cards and UnionPay as well as PayPal, Alipay and Bitcoin payments. It is also possible to pay with wire transfer, USA check or ACH.

There are no hidden or additional fees with us. All features are available with any payment plan. We offer standard monthly and annual plans for 1, 3 and 10 agent profiles as well as enterprise plans for more than 10 agent profiles.

You can purchase more agent profiles anytime during your billing period. The amount left on your account balance on the day of upgrade will be deducted from your new subscription package price. A new billing period will start from the day of upgrade

You can purchase more agent profiles anytime during your billing period. The amount left on your account balance on the day of upgrade will be deducted from your new subscription package price. A new billing period will start from the day of upgrade

Yes, we offer apps for Android and iPhone. Your agents can install them on their devices and use to assist customers on the go or just to monitor chats if they need to step away from their computers.

Yes, your agents can log into desktop and mobile apps at the same time. This is convenient if they need to monitor chats when they need to leave their working place for some time. They can also install our desktop app on any number of computers and connect with the agent app from home.

Our web app supports all features you need for smooth and convenient chatting process. However, desktop app is more stable and supports such features as screenshots, flexible chat notifications, Geo location tab and gives a possibility to adjust the look of Visitors tab with monitoring results.

You can have as many chats you can handle, we do not limit the number of chats per agent. In our system it is possible automatically close chats where the visitor left the conversation. You can enable this option on the Account Settings / Chat Management page.

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